Livrare, montaj si plata

Livrare, manevrare si montaj

Fiecare piesă de mobilier are un anumit timp estimate de livrare care este specificat în descrierea produsului. Dacă este posibil, noi încercăm să scurtăm această durată. De cele mai multe ori livrăm mobila clienților la o oră potrivită pentru aceștia.

 

TRANSPORT

Tariful perceput pentru transport este:

- GRATUIT in municipiul Iasi si pe o raza de 20 km in jurul orasului, cu masinile companiei noastre

- 2,5 lei / km in alte localitati, cu masinile companiei noastre

- pentru livrare prin curierat, costul vi se va comunica telefonic dupa plasarea comenzii

Pentru mai multe detalii in functie de comanda si complexitate se comunica telefonic conditiile de livrare.

Clientul are obligatia de a asigura posibilitatea de stationare a masinii cat mai aproape de calea de acces in imobil si respectiv accesul echipajului la scari sau lift.

Echipajul nu are obligatia sa transporte marfa daca buna desfasurare a activitatii nu este posibila (spatii de manevra inguste, scari interioare inguste, distante mari intre locul de parcare si locul de livrare, etc.) sau daca integritatea corporala le este pusa in pericol (cladiri in constructie, scari sau terase fara balustrada, pasarele, etc.).
Clientii au obligatia sa se asigure ca produsele incap pe usile de acces si in locul unde vor fi pozitionate.

 

MANEVRARE

Serviciul de manevrare se taxeaza cu 3% din valoarea produselor ce trebuie manevrate.

Manevrarea este gratuita pentru comenzile mai mari de 5000 lei (pentru o singura factura) indiferent de locatie.

Serviciul de manevrare se poate asigura pentru toate produsele de tapiterie sau mobila corp care nu necesita montaj sau pentru care nu se solicita montaj si consta in livrarea produselor la domiciliu/apartament, daca spatiul pemite acest lucru (manevrarea nu include montaj).

 

MONTAJ 

Pretul montajului este de 5% din valoarea produselor care necesita montaj. 

Montajul este gratuit pentru comenzile mai mari de 5000 lei (pentru o singura comanda) indiferent de locatie.

Home Center asigura montajul doar pentru produsele comandate de pe site-ul sau din showroom-urile Home Center. Este necesar ca spatiul de montaj sa fie eliberat inaintea sosirii echipajului. In cazul in care solicitati suspendarea corpurilor pe perete va rugam sa ne informati cu privire la structura peretelui. Corpurile suspendate nu se monteaza pe rigips. Nu ne asumam raspunderea pentru rezistenta peretilor.

Persoanelor care nu opteaza pentru serviciile de  manevrare si/sau montaj, le vor fi livrate produsele pana in fata blocului/casei.

 

Comenzile online se preiau in limita resurselor disponibile si in functie de graficul intern de livrari.

Nu se cumuleaza mai multe facturi/achizitii pentru un transport gratuit. Pentru produsele care sunt facturate pe o singura factura se face transport la o singura locatie/adresa.

 

Pentru a asigura o livrare eficienta va rugam sa ne furnizati urmatoarele informatii:

    - Persoana de contact si numarul de telefon al acesteia;
    - Adresa exacta de livrare;
    - Etajul (nivelul) la care se face livrarea.

Va rugam sa va asigurati ca este cineva la domiciliu in data stabilita.

Clientul are obligatia de a se asigura ca, la data livrarii, exista persoane desemnate pentru a primi produsele, in caz contrar urmand a suporta cheltuielile efectuate de catre Home Center pentru a le transporta dus-intors. O reexpediere a bunurilor se va face numai dupa ce CLIENTUL achita costul transportului deja efectuat si al celui care urmeaza sa se reefectueze.
Receptia calitativa si cantitativa a marfurilor se face in momentul predarii, de fata cu soferul de livrare/reprezentantul firmei.
 

Cu o zi înainte de livrare, noi ne contactăm clienții pentru a ne pune de acord asupra orei de livrare.

În descrierea produselor găsiți de obicei o perioadă esmtimativă de livrare a pachetului care este calculată de la confirmarea comenzii, adică momentul în care comanda este verificată și confirmată la telefon. Noi vă vom informa prin e-mail și SMS cu privire la aprobarea și procesarea comenzii.

Când acceptați livrarea sau colectarea bunurilor comandate, puteți verifica starea acestora și după semnați documentul de primire. În cazul în care în timpul livrării bunurilor ați observant vreun defect în aspectul mobilierului sau piese lipsă din mobilier, asigurați-vă că specificați acest lucru pe factură, pe nota de livrare și pe alte documente de transfer. Dacă observați aceste probleme mai târziu, sunați-ne la 0723 894 107 sau trimiteți-ne un email la office@homecenteriasi.ro.

Dacă faceți o plată în cash, asigurați-vă că aveți exact suma indicată pe comandă la primirea comenzii.

  

METODE DE PLATA:

- Plata cash la livrare sau montaj

- Plata prin OP la banca

- Plata prin transfer bancar (internet banking)

- Plata prin card online, securizat

- Plata in rate, prin card de credit